Swe-e-e-e-t!
Αχ παιδιά, βλέπω τις γλυκίτσες μεταξύ των μνημονιακών της ανανεωτικής αριστεράς και των ριζοσπαστών πατριωτικών δημοκρατικών της προοδευτικής κεντροακροδεξιάς παράταξης («Δημιουργία ξανά» για το εργοδοτικό δικαίωμα στη σφαλιάρα και το βούρδουλα, όπως στα ένδοξα φίφτυς) με τους απέθαντους αλτσχαϊμερόπουλους στο περιθώριο και μου έρχεται μια ζαλάδα, μια αντραλιά, μια σκοτοδίνη…
Σχόλιο και υπεργλυκαιμικό σόκ, ποστιά και διαβητικό κώμα.
Υ.Γ.: Α, και όταν επισημαίνονται οι βαρβαρότητες ή όταν καλείται ο κάθε ψυχανώμαλος να μπορέσει να επιβιώσει ο ίδιος με αυτά που απαιτεί να ανεχτούν οι πληβείοι, τότε υπάρχει μίσος. Μίσος όμως δεν υπάρχει όταν πέφτουν στο τραπέζι εμπνεύσεις για εκτόπιση εκατομμυρίων ελλήνων στα χωριά, αλά Καμπότζη του Πολ Πότ.. Αμ, τι νομίζατε;
Υ.Γ.2: Κρίμα κι ελπίζω να είναι η παράνοιά μου και να έπιασα λάθος υπονοούμενο…
Υ.Γ.3: Οφείλω να τους αναγνωρίσω πάντως ένα πράγμα των μνημονιακών ενοίκων στο ΔηΑρι της ανωμαλίας: είναι τουλάχιστον ειλικρινείς στον σιχαμερό ελιτισμό τους, στην απέχθειά τους για το λαό και όσους δε συμφωνούν μαζί τους και στο δουλοπρεπές κωλογλείψιμο της διεθνούς των αγορών (στην αναμονή χρηματοδότησης νέων ΜΚΟ\- μεταμοντέρνων φτωχοκομείων-κατέργων «κοινωνικής εργασίας») και μάλλον διάφανοι στις προθέσεις τους. Με τους εντός-εκτός-και-επι-τα-αυτά, διαλύουμε-το-συνδικαλιστικό-σύστημα-για-να-το-σώσουμε, όλοι-μαζί-κι-εμείς-ΠΑΜΕ-χώρια και τους πράκτορες Του-Φού τι θα κάνουμε…
Υ.Γ.4: Είμαι μόνη και περιμένω να σας δώ όλους μαζί ν’αλληλομυρίζεστε…
4 Μαρτίου, 2012 στις 8:53 μμ
Από το πρόγραμμα της Δημιουργίας Ξανά:
ΠΥΛΩΝΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Η αλλαγή του οικονομικού μας μοντέλου από (υπερ)καταναλωτικό σε παραγωγικό δεν περιλαμβάνει μόνο τους υπαλλήλους του Δημοσίου. Παραγωγικότητα σημαίνει ότι 500.000 τουλάχιστον Έλληνες θα αλλάξουν επάγγελμα, εγκαταλείποντας, τις κρατικοδίαιτες επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα, τις μη εμπορεύσιμες υπηρεσίες, τις μη ανταγωνιστικές ή τις επιχειρήσεις σε υπερκορεσμένους τομείς (π.χ. καταστήματα ρούχων, φαρμακεία) αλλά και πολλές θέσεις εργασίας στους τομείς που ανθούν σε περίοδο «φούσκας»: ΜΜΕ, lifestyle, είδη πολυτελείας, σύμβουλοι, διαφημιστές, κ.λπ.
Από το βιογραφικό του αρχιτσέλιγκα της Δημιουργίας Ξανά Θάνου Τζημερού:
Στο marketing, από το 1991 έως σήμερα: σύμβουλος marketing και επικοινωνίας, κειμενογράφος, δημιουργικός διευθυντής στη διαφήμιση. Ξεκίνησα από πολυεθνικές διαφημιστικές (SAATCHI & SAATCHI, BBDO GROUP) και το 1996 δημιούργησα τη δική μου εταιρεία επικοινωνίας, τη REVERSE, εκφράζοντας με το όνομά της αλλά και με την επιχειρηματική μου πορεία την αντίθεσή μου στον τρόπο με τον οποίο “λειτουργεί” ο χώρος της διαφήμισης.
Οπότε ο κος Τζημερός μπορεί να αρχίσει την ανάπτυξη κλείνωντας της διαφημιστική του εταιρία που μεγαλούργησε σε περιόδους φούσκας και δη με κύρια πελατεία εταιρίες φαρμακών βλ. π.χ. την εταιρία του Λαυρεντιάδη Alapis.
4 Μαρτίου, 2012 στις 9:17 μμ
😉 Χιχιχι… Α, ρε Μάνο, σχολή έχεις κάνει: Η πολιτική ως καταφύγιο της κάθε αποτυχημένης επιχειρηματικά
και πετυχεσμένης δημοσιοσχεσίστικααδικημένης ιδιοφυϊας…10 Μαρτίου, 2012 στις 5:57 πμ
Κλαιγε τωρα, μικρη μου Γκρετσεν, κλαιγε χαζη μου Γκρετσεν. Εσυ πιστεψες τον Ερρικο σου… Κλαιγε τωρα με δακρυα κροκοδειλου γλυκια μου Γκρετσεν για αξιους της βαλκανικοτητας τους…