Σιβυλλικόν 19 – Όχι άλλο άρωμα σε τανγκό, γκώσαμε!

Το ότι αφαίρεσες το Kirche από το γνωστό τρίπτυχο, δε σημαίνει ότι το έκανες αριστερό, φιλελεύθερο και ανθρωπιστικό.

Εξακολουθεί να παραμένει απαράδεκτο.

Όσες κολώνιες ύμνων προς τα στερεότυπα χαρακτηριστικά του γυναικείου φύλου κι αν ρίχνεις, η αποφορά βαρβατίλας δεν γίνεται άρωμα γυναίκας.

Κατάλαβες, λελούδι μου, ή να κάνω κι άλλα κακά;

Υ.Γ.: Διάβασε κι αυτό, λελούδι μου. Ίσως σου φαίνεται άσχετο αλλά έχει μεγάλη σημασία.

Υ.Γ.2: Πραγματικά, τελευταία φορά που ασχολούμαι μαζί σου. Κουράστηκα.

Υ.Γ.3:Συμβουλή: Σταμάτα να δηλώνεις αριστερός και φιλελεύθερος. Κοινωνικά συντηρητικός (=δεξιός προς το ακροδεξιό) ελευθεριστής είσαι μάλλον. Τουλάχιστον να μην παραπλανιόμαστε και να μπορούμε να ξεχωρίσουμε και κανένα από τα καλά που θα πεις.

Advertisement

3 Σχόλια προς “Σιβυλλικόν 19 – Όχι άλλο άρωμα σε τανγκό, γκώσαμε!”

  1. «The paternalistic impulse to save that young woman from herself…»

    (αντιγράφω από το λινκ το Υ.Γ.)

    πήξαμε από σωτήρες (και πακέτα σωτηρίας) (κι από σωτηράκηδες… χαχαχα).

  2. That Crazed Alien penguin Says:

    Και άλλο λινκ (ακούς λελούδι μου😉

    «Current trends in feminist neoliberalism:

    1) Today, feminism is less a critique of capitalism, and more of a contribution to neoliberalism, eg. microcredit finance as «answer» to poverty.

    2) Gender and sexuality departments in universities are used to pioneer academic proletarianization, privatization and other neoliberal policies.

    3) With the explosion of surveillance states, especially the US, feminist anti-male violence politics and policies are used as a tool to enforce US-centric state monopoly on violence and conservative policy orthodoxy within the capitalist World-system.

    4) Feminist obeausity entrepreneurs oppose pro-working class food, health, and transit movements.

    5) Neoliberal feminists continue to insist that we have to valorize popular political-economic illiteracy, which, they hold, is within a properly female domain, whereas they hold that political-economic literacy is «male.» This conceptualization translates in practice into the Victorian Progressivist/feminist assumption that a competent, educated woman’s work is properly low-paid/unpaid caregiving and hegemony transmission (ότι έλεγε το λελούδι μας), wherefrom eventually elect women are promoted into caregiving and cultural management.»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: